viernes, 14 de febrero de 2014

Plans de futur

Hola, sóc la Sumandeep. Aquest dilluns, com sempre, vaig anar a la Plaça Catalunya perquè havia quedat amb la Judith. Vam anar al Barri Vell i també vam veure una cafeteria, Picadilly, a  beure un cafè. Jo vaig beure un cafè de xocolata i la Judith va prendre xocolata amb caramel. Després, ens en vam anar a Facultat de Medicina perquè estic interessada a ser un metge en el futur. M'agrada molt aquesta universitat. A la biblioteca de la universitat, molts estudiants estaven estudian i es va fer el silenci. Després vam anar al pis d'estudiants de la Judith i ens vam reunir amb les seves amigues i vam parlar amb elles en català. La Judith em va ajudar a aprendre parlar millior català. Després vam anar a la parada d'autobús per tornar cap a casa.
Ens ho vam passar molt bé juntes, com sempre.



No hay comentarios:

Publicar un comentario