domingo, 2 de marzo de 2014

Un pastís cassolà

Per problemes tècnics d'Internet, no he pogut fer el blog fins avui, però penjo l'entrada de dilluns passat!
El dilluns passat vam fer la nostra trobada rossinyolenca amb la Sumandeep i, per fer alguna cosa diferent i divertida vam anar a comprar tots els productes necessaris per fer un pastís. Però no per fer un pastís qualsevol, sinó un que la Sumandeep en pogués menjar, ja que és lactovegetariana i no pot menjar ou.
Tot va venir d'un dia que li vaig proposar fer un pastís i ella em va explicar que no en podia menjar, així que li vaig dir que li demanés a la seva mare la recepta que feia servir ella per cuinar pastissos. De manera que ella va portar la recepta, vam anar a comprar i manos a la obra!
Fer-ho va ser ben divertit però més ho va ser mentre el pastís estava al forn que vam aprofitar per parlar de moltes coses. Finalment sens va fer tard i no vam poder fer la decoració que teníem pensada però el pastís estava boníssiiiiimmm!
Així que ella se'n va emportar la meitat i jo me'n vaig quedar l'altra (no va durar ni un dia).
Aquí us deixem els ingredients apuntats per si algú l'interessa:
- llet
- sucre moreno
- soda (en hindú, encara no hem descobert què seria  en català)
- levadura
- fruits secs (al gust, nosaltres hi vam posar nous i ametlles)
- vinagre de poma
- farina de blat
- 40 min al forn a 150º

*les proporcions varien segons les racions
Ens veiem demà!!












No hay comentarios:

Publicar un comentario